Sandviken
Arbetsplats och kultur
Det våra hotell ska vara omtalade för, oavsett varumärke, är känslan av uppmärksamhet, trivsel och nöjdhet. Våra viktigaste värdemätare i vardagen är glimten i ögat och djupet i skrattgroparna.
Framgångsfaktorn är insikten om att hotellverksamhet handlar om känslor, attityder och värderingar. Vi ska driva våra hotell på en affärsmässig grund men med fokus på att utveckla nöjda medarbetare och gäster. Vår huvuduppgift är att skapa förutsättningar för människor att vilja och våga utvecklas, det gör vi bland annat via Winn Business School.
Vi vill stimulera medarbetarna till egna initiativ och kreativa problemlösningar. Vi vill att var och en med glädje ska bjuda på sin personlighet och erbjuda sitt engagemang till kollegor och gäster.
Nedan ser du några av de utbildningar som vi erbjuder.
Winn Business School
-
Affärsmannaskap
Här utvecklar vi dig inom allt från revenue, ekonomi, möteskultur, storytelling och retorik. -
Talangprogram
En utbildning med guldkant. En managementutbildning som sträcker sig över ett år och där du lär dig att leda i framtiden. Det ingår bla. revenue management, social media, presentationsteknik, hur du skapar en feedbackkultur, och en inspirationsresa utomlands. Ett examensarbete avrundar utbildningen. -
Winn Wine and Food
Här får du som jobbar inom Food and Beverage fördjupa dig i mat och dryckeskunskap där vi skaffar oss inspiration genom besök till olika producenter. -
Att leda inom Winn Hotel Group
En utbildning hur vi implementerar vår värdegrund i det dagliga arbetet genom att skapa en Winnande servicekultur.